Vissa personer är bara lite för patetiska

Fick en sjuk gullig kommentar av någon p12. Hade tänkt hänga ut honom efter som han använde sin hotmail adress. Men jag är inte så elak.



På en skala från 1-10 så är jag nog en 5:a men jämfört med dig så har jag ju alla hjärnceller hemma i skallen. Det råder delade uppfattningar om vad killarna i min klass tycker om mig. Några vet jag att dom inte har något emot mig och några vet jag att dom har något emot mig. Behandlar andra som jag själv blir behandlad. Skapade denna bloggen när jag var typ 12 år gammal och har inte haft någon lust att byta namn bara för att den kanske är lite töntig. Hellre en puckad bög som är snäll och trevlig än en person som inte har något bättre för sig än att skriva såna här patetiska kommentarer.

Bara för att jag skrattar åt er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GILLA



Fan va töntig unge xD

2012-03-18 @ 19:27:29
Postat av: Anonym

du är oehört stark vännen! man blir så glad att det finns folk som du!

2012-03-18 @ 19:28:51
Postat av: Nja...

Vissa människor är bara så grymma och har en låg självkänsla att de försöker riva ner andra människor till deras nivå för att de ska känna sig större och bättre!



Andra är bara oförskämda och tror att de vet allt och så tror dom att de har någon sorts kraft och bryr sig verkligen inte om andra eller deras känslor. Den typen av människor är hjärtlösa. De har ingen empati eller har någon typ av känsla eller riktiga känslor till andra förutom sig själva och att allt handlar om dom. Jag tycker synd om dom . De kommer aldrig få uppleva kärlek ! ;) XD

2012-03-18 @ 19:44:51
Postat av: trololol

trolololololololol

2012-03-18 @ 19:51:49
Postat av: Petra Dahlberg

Vill bara säga att du är värdens finaste person och du ska aldrig sluta att va dig själv <3 stå på dig

2012-03-18 @ 20:32:16
Postat av: Petra Dahlberg

Vill bara säga att du är värdens finaste person och du ska aldrig sluta att va dig själv <3 stå på dig

2012-03-18 @ 20:34:59
Postat av: amanda <3

Idioter det finns.. -.-'

2012-03-18 @ 20:44:33
URL: http://amandamj.blogg.se/
Postat av: Julia

Fyfan vilken patetiskt människa so skriver så! usch!

2012-03-24 @ 01:25:04
URL: http://juliawbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0