Den gamla dagis leken

Det är tveksamt om jag ska ha barn. Jag skulle säkert bli en skit grym farsa, ta hand om dom, skoja med dom, trösta dom. Men jag vill inte, jag vill inte ha någon som är beroende av mig varje dag i all oändlighet. Jag vill inte ha ansvaret över en annan levande individ, då jag själv tycker det är ansträngande med att ta hand om mig själv.

Ska nu skriva något som kommer få hela HBTQ världen att hata mig. Jag tycker inte att två killar eller två tjejer ska va föräldrar. Säger inte att dom inte ska ha rätt till det utan att jag tycker att det ska va mamma, pappa, barn. Missförstå mig inte. Två farsor eller två morsor kan va super grymt! Men jag tycker att ett barn ska ha en mamma och en pappa. Just saying. Är på detta sättet väldigt konservativ.



Något smartskalle försöker säkert koppla ihop detta med att jag inte vill ha barn. Slöseri med tid kan jag säga.

Leken heter faktiskt Mamma, Pappa, Barn.
Inget respektlöst utan bara yttrar min åsikt.

Sue me bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0