Så fort jag får chansen ska jag våldta dig

Något som folk går runt och tror om bögar/ Flator eller bis.
Bara för att vi tänder på samma kön så betyder de att vi ska ligga med bästa första vi ser. Vi planerar ut hur vi ska ta dom i sängen. Vi går ute på gatan och så helt plötsligt så våldtar vi den.

Vill bara tillägga att så är det fan inte. Kan säga att det finns en hel del killar jag skulle vilja ligga med, dom flesta är hetro. Det respekterar jag. Jag kan slänga in något dirty joke ibland men jag är inte seriös med det. Jag skulle aldrig få för mig att ligga med någon straight kille. Knappt om han skulle be mig om de.



Skulle jätte gärna vilja veta de :)

Var med en killkompis igår och han hade tidigare varit med en kompis som undrade om han skulle våga va med mig. Nej för fan jag kan inte va med andra killar förutom om jag ska ligga med dom... Är det så ni straighta killar tänker? Att ni ska ligga med alla tjejer ni umgås med?

Perversa idioter är ni.
Man undrar ju vad som finns i era huvuden. Inte mycket och det märker man väldigt tydligt. Kan också se vem som skulle kunna va lagd åt andra hållet med och oftast är de dom som är räddast. Ganska roligt egentligen för min respekt blir bara svårare och svårare att få gent emot vad ni säger. Vem vet ni kanske har en liten crush på den killen som ni dagligen kallar för bög..

Kan säga att jag tycker synd om er.
Det är riktigt jävla synd om er :)

Kommentarer
Postat av: Mia, <3

Daaaaaaamn, vad jag typ är kär i din blogg! :oo

HEHE, Du har en underbar blogg, och då står upp för dig själv och vågar! Det är inte många killar som gör.. Du visar dina känslor och det är bra ;) Kram!

2012-01-08 @ 17:19:36
Postat av: Oskar :)

Asså du har så sjukt rätt! Vet exakt hur du menar, man blir förbannad på alla fördomar överallt! Jag menar vill alla killar ligga med alla tjejer och tvärt om?? Nej precis, så varför skulle alla som är gay vilja ligga med alla av samma kön?? Du beskriver det sjukt bra, håller med dig till max!

2012-01-08 @ 23:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0