Angående: hata älska inlägget

Ähm..
Det är något som jag sällan tar upp och de är baksidan av att gå sin egna väg. Det blir kanske en ensam väg att gå. De vägar du kommer in på kommer inte alltid va som du tänkt dig. Du kommer förmodligen att se många nerförsbackar. Nyligen så har jag känt mest av baksidan.

Jag tror egentligen inte jag vill va som alla andra utan det är liksom en tanke i bakhuvudet när man tänker på baksidorna. Omklädningsrummet är ett ställe där jag känner av de som mest. Jag ska inte klaga över huvudtaget på min vikt, men jag ser inte mig själv som smal.

När de gäller andra som säger fina saker till mig så har jag sjukt svårt att ta till mig de, dock så är förolämpningar enklare att suga upp. Skulle inte ha något emot att få vare en normal kille för åtminstone en dag. Få känna hur de är att leva med en sorts standard förväntningar.

Jag tror på att gå sin egna väg men ibland hade de varit riktigt skönt att få ta den enkla vägen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0