Tänk Va Tiden går

Kan inte riktigt släppa tanken på att det är 2012. Jag mins fortfarande när jag gick i trean 2006. Jag mins mina lärare och jag mins hur lätt livet var då. Det har gått 6 år sedan jag gick i trean. Sjukt läskigt. Mamma kommenterade en annan sak för någon dag sedan om att det snart har gått två år sedan vi flyttade ifrån vår gamla lägenhet.



Här är jag mellan 2008 - 2010
Som ni märker så skedde en ganska stor förändring på dom två åren.
Haha usch så man såg ut!



Här är jag 2011 - 2012
Det är ganska sjukt ändå hur fort tiden går.
Jag minns fortfarande stressen av att gå i åttonde klass.

Jag är en sån kille som inte kan ta vara på tiden jag har. Jag kan inte ta vara på dom fina stunderna i mitt liv. Jag tror det är lite varför jag tycker det är så sjukt viktigt att ta kort när saker och ting händer. Jag vill sätta mig ner och kolla igenom vad som hände dom åren och hur roligt jag haft det.

Glöm dina bekymmer imorgon kommer det nya.

Kommentarer
Postat av: Lina

Det det är inte så konstigt att man förändras, det gör vi alla. Men tiden den går fort, på vissa syns det inte men på andra syns det verkligen ;)



Ha det gött Joel <3

2012-02-25 @ 17:21:38
URL: http://pusspajas.blogg.se/linaastrom
Postat av: Maja

Grymt söt är du iallafall

2012-02-26 @ 18:20:50
URL: http://majastile.devote.se
Postat av: Patoiy

omg snygging

2012-02-27 @ 19:07:54
URL: http://www.nattstad.se/patoiy

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0