Om Jag fick ta bort ett land i hela världen så skulle de bli

Ryssland. Jag är en person som aldrig hatar utan bara tycker mindre om saker och ting men jag må säga att jag hyser stort förakt till det gudsförgätna landet. Inte nog med att landet är en ökänd diktatur och det har det alltid varit men nu har dom röstat igenom en censurlag som praktiskt taget förbjuder homo och bisexuella. Snacka om att gå tillbaka till stenåldern.


Klicka på bilden för att läsa mera.

Men det verkar som om det behövs någon Guvernörs underskrift eller något så lagen kanske inte träder i kraft ändå. Jag förstår inte vad som är så bra med traditioner. Gå till kyrkan varje söndag och sitta i kyrkan i flera timmar, hålla käften trotts att man inte håller med och lyda minsta vink från de äldre även om det är dom som beter sig illa.

Har aldrig gillat ryssland och kommer aldrig och göra men nu hatar jag det. Undra vad som hade hänt om Hitler hade vunnit över dom patetiska ryssarna, kanske världen sett annorlunda ut fast på ett bättre sätt. Om det finns någon jävel med atombomber så har ni min fulla förståelse och tillåtelse om ni vill spränga sönder dom svinen.

Respekt för ryssland är som att respektera rasister



Heil Putin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0