Nu ska de handla om killar!

Är verkligen inte någon expert på den vanliga killen men jag ska ändå försöka. Det finns olika sorters killar. Enligt mig. Vissa är rent utsagt genomskinliga och vissa går bara inte att ta för givet. Vissa stinker av osäkerhet och vissa har tillräcklig mycket självrespekt för att bete sig med lite hyfs.

The Dudes.
Den killen som har hög rank i sin omgivning. Kan säga mer eller mindre precis vad han känner och alla runt omkring håller med, eller låtsas hålla med. Oftast riktigt osäkra och för att göra sig själv starkare så trycker dom gärna ner någon annan som har lägre rank. Enligt mig så är såna här killar riktigt genomskinliga. Du vet att dom djupt där inne är osäkra men dom gör sitt yttersta för att skymma undan det.

The Geeks.
Killen som har låg rank är oftast den som blir ner tryckt av de som har högre rank. Dessa killar har riktigt mycket potential för att ha ett strålande självförtroende men är tillräckligt ner tryckt för att inte kunna visa de eller utveckla de. Synligt snälla men tickande bomber. Jag menar, det finns inte någon i hela världen som bara kan ta emot och ta emot en massa skit utan till slut så kommer det ut. I bland i fel tillfällen och i fel sort.

Det finns många olika sorters killar och jag har bara tagit upp två stycken. Det finns jätte många olika sorters killar emellan dessa två jag tagit upp. Men oavsett vilken sorts kille man är så ska man ge fan i att trycka ner någon och man ska inte tillåta sig att tryckas ner. Det är riktigt svårt men det är nästan ett måste för att må bra.

Be kind to one another.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0