We all want someone to love

I tisdags blev jag riktigt förbannad på min hemkunskaplärare.
Vi håller på med ett arbete om att flytta hemifrån och att sköta ett hushåll.
Alla skulle utgå från att man ska ha barn.

Förstår inte riktigt varför jag blev så arg som jag blev.
Hur kan man be elever utgå från att man ska skaffa barn?
Ska man va gift med någon av motsats kön med?



Jag menar, jag är inte säker på om jag vill skaffa barn.
Jag älskar dom och så men va fan barn är ganska jobbiga..
Andras barn kan jag klara av men jag tror inte jag skulle klara av att skaffa barn.

Om jag ska ha barn ska jag adoptera en pojke från afrika.
Käns bättre att ta hand om ett föräldralöst barn än att ta sig an ett eget barn.
Kan ibland skoja om att jag ska ha 7 barn men enbart prata med två av dom och sen så jag ska gifta mig tre gånger bara för jag gillar bröllopstårta. Jag menar, inget fel på tårta.



När jag ser mig själv som vuxen så ser jag inget. Jag kan inte se mig själv. Jag kan inte se vilket yrke jag kommer ha. Jag kan inte se vem jag vill dela livet med. Istället för att planera hela sitt liv så kan man i stället bara leva?

Kommentarer
Postat av: Josefin Nordberg

Väldigt bra skrivet Joel ! väldigt bra ! <3

2011-11-24 @ 19:34:34
URL: http://joosefinnoordberg.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Vinn biobiljetter till dig och en vän! :D

Ett klick och en kommentar är vad som krävs !

/ http://smnmode.blogg.se

Postat av: Alice

Klokt skrivet! :)

2011-11-24 @ 23:23:39
Postat av: Nella!

Det där var riktigt klokt skrivet hörrö!

Du verkar smart! ;) haha!

2011-11-28 @ 12:52:56
URL: http://itsmenella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0