Fråga som inte riktigt fick sitt svar



Svar:
Tack så så jätte mycket! :)
Har tyvärr ingen bra förklaring. Jag tror dock inte att man kan födas med ett bra själv förtroende utan det är något man måste bygga upp.

Tycker man ska utmana sig själv. Som att prata högt, skrika rakt ut eller bara säga vad man tycker och tänker. Gå emot strömmen. Det bättre att stå för vad man själv tycker oavsett vad andra tycker. Fast det är ju enklare sagt än gjort.

Livet är för kort för att låta sig själv styras av någon annan. Tror att det inte finns något sätt att få bra självförtroende som passar precis in på alla utan man måste nog själv hitta sin egna väg.

Jag har haft väldigt dåligt självförtroende. Jag var osäker på vem jag var och vilka vänner jag hade. När jag var helt hundra på vem som var min vän och vem som inte var det började jag sakta men säkert må bättre. Sen så hände en hel del med min släkt som gjorde så jag fick gå till kuratorn som senare visade sig att hjälpa mig att få mitt självförtroende till topp.



Och nu är jag stolt över det, jag känner mig nästan aldrig osäker utan kan nästan sätta fingret på varför andra människor beter sig som svin. Jag vet att av alla mina egenskaper så finns det inget annat som är så stort som mitt självförtroende. Låter kanske som om jag skryter men det finns få människor som kan knäcka mig och trycka ner mig.

Hoppas att detta var svar nog på din fråga och om inte får jag göra omet.

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är så klok och du är så stark. Va glad över det du har, verkar som du förtjänar det. Fortsätt såhär så får nu nog en rent ut sagt jävligt bra framtid! Be strong :)

2011-12-04 @ 13:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0