Läs nu era små skitar!

Aldrig har jag fattat varför man inte får vara sig själv. Jag menar, vad är meningen med livet om inte vara sig själv?

 

Det handlar nog om självförtroende. Usch ett sådant ord. Det borde va självklart att alla skulle ha ett starkt självförtroende. Har man inget självförtroende har man inget liv. Aj det va hårt och grymt sagt men jo så är det faktiskt.

 

Har man inget självförtroende kan man inte leva för sig själv och njuta av stunderna när man ser på alla ”normala” människor. Haha dom skämmer ut sig. Följa efter en viss person och göra det yttersta för att passa in. Blä! Usch! Det finns inget värre än såna människor!

 

Det är mycket roligare att vara udda! Leva efter sina egna villkor och strunta i andra. Leva på det sättet du själv vill! Ta på sig vad du vill inte vad någon annan vill. Prata med vem du vill. Äta vad du vill. BETE dig som du är skapt för!

 

Detta är huvud iden för en ny novell jag vill skriva på men har inte tid, ska skriva på den lite då och då har jag bestämt. Kommentera vad ni tycket :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0