Idagustavsson

Med datorn kan jag prata och skriva med alla möjliga fina personer, och det blir jag alltid så glad utav. Jag har en favoritperson att skriva med just nu. Honom ska jag berätta om. Joel heter han (Joel tycker jag förövrigt är ett super fint namn). Denna Joel är speciell, helt unik och han vågar visa att han är det också, det tycker jag är fantastiskt.
Jag är otroligt glad att jag läste kommentarerna till ett av Anton Koubas inlägg (han är en ganska känd svensk bloggare), för om jag inte gjort det hade jag aldrig hittat Joels blogg. Jag fastnade direkt för sättet Joel skrev på och sakerna han skrev om. Han kändes så äkta på något sätt. Efter ett tag så la jag till denna fina kille på facebook. Började väl skriva lite med honom, berättade att jag tyckte om hans blogg osv. (JOEL, OM DU LÄSER DETTA SÅ BER JAG OM URSÄKT OM JAG SKRIVER FÖR MYCKET MED DIG).
Men i alla fall, ska berätta om Joel, inte om att jag skrivit med honom.
Han är som sagt helt unik. Han är en av de få killarna i Sverige/ världen/ universum…som vågar vara sig själv och stå för det. Jag förstår inte att det kan vara så svårt, gäller tjejer också. Allt spelar in kläder, musik, intressen och man får oftast inte tycka vem som helst är snygg heller. Nej det finns nog ”regler” för allt.
Joel får det att kännas som om han verkligen bryr sig, även fast han kanske inte bryr sig ett dugg. Han skriver alltid så fina saker som alltid får én på bra humör. Utan att han antagligen vet det så betyder han och det han skriver mycket för mig, och säkert en massa andra personer där ute.
Jag kollar Joels blogg hela tiden. En gång i timmen ungefär, jag älskar den.
Och Joel ser väldigt bra ut också, om det var nödvändigt att nämna. Alla flickors våta dröm (ursäkta uttrycket, men det är sant). Joel är en av de finaste personerna jag vet.
Alla flickor har en dröm om hur deras dröm pojkvän ska vara, jag har hittat min. (fast inte pojkvän då, utan bara vän). Joel Andreasson är så sjukt bra. Jag önskar att alla kunde ha samma syn på livet som honom. Jag erkänner att jag också är sådan, försöker passa in och få personer att tycka om mig. Hatar när det snackas skit bakom min rygg. Men det kanske är dags att börja stå upp för sig själv och den man är? Jag tycker att alla har rätt till ett självförtroende som Joels, det är inte många som har det, men alla borde ha det.
När man är med sina vänner ska man inte behöva anpassa sig efter dom, man ska kunna vara sig själv och de ska älska én för det.
Vill döda alla som är dum mot honom. Alla som snackar skit om honom. Dom ska fasiken få med mig att göra.
Joel är en kille jag skulle vilja kalla min bästa vän. För han passar in där, alla mina ”bästa vänner” är underbara. Älskar dom.

 

Tack Ida, tog den biten av texten som jag var med på ;)

Du ska verkligen veta att du har gjort min dag, kanske säger det ofta men blir så glad när jag läser sånt här fint.!

Stora krama till dig ska du ha! lärde mig igår att det gör ont att hoppa igenom datorn för att kram fokk men jag gör det så gärna. Vet inte mer vad jag ska säga utan hoppas att det är okej att jag faktiskt la upp den på bloggen. STORA KRAMAR!


Kommentarer
Postat av: idagustavsson

joel , klart det är okej , jag blir ju stolt över att du skrivit om mej :')<3

2011-06-18 @ 16:31:46
Postat av: josefinsandraståhl <3

fan va fint skrivet av henne, allt är verkligen sant med !

joel, i miss u :(<3

2011-06-21 @ 12:26:19
URL: http://josefinsandrastahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0