So hard to understand?




Det finns mycket i världen som jag skulle vilja ändra på, Men något jag vill ändra på är att alla ska ha rätt att vara den man vill va. Jag stör mig riktigt mycket på folk som inte låter andra vara sig själv.

Tyvärr så får man ta mycket skit när man är sig själv. Vet inte varför, och så borde det inte få va. Men dom som är sig själv vinner på längden. Dom som vågar sticka ut skapar personlighet och bätttre självförtroende än någon som håller sig inom ramen.

Jag vet tyvärr hur mycket skit man får ta, Och det har nästan tagit mig ner till botten. Men jag låter mig inte knäckas. Och det ska ingen annan heller.

Det är bättre att vara sig själv än en dålig kopia av någon annan!

Puss puss,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0