Jag litar på dig.

Vill skriva ett inlägg om tillit. Men jag har ingen aning om vad jag ska skriva. De jag vet är med tillit är att de är att man kan lita på sina vänner och tvärtom. Man ska kunna lita på sina vänner och ens vänner ska kunna lita på en själv. Ibland sviker man de förtroendet. Det gör vi alla någon gång. På ett eller annat sätt. Grejen är bara att veta när ens tillit verkligen har förstörts och när man ska förlåta.

Jag är en virrig typ, allt som sägs till mig har en 10% chans att läcka ut. Inget dåligt, de kan jag lova men små saker riskerar alltid att komma ut min mun. Lika dant är de för andra. Ingen är helt och hållet vattentät. Jag är en sån som litar lite för mycket på en del människor. Kan vara vem som helst egentligen.



Känns som om jag borde skylla mig själv men jag litar ju på dom jag känner. Tillit och förtroende är något som är guld värt. Det är därför många kämpar för att få de. Tyvärr så är även tillit och förtroende något som är riktigt enkelt att ta sönder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0