Jag är ganska trött på de

Hej på er alla underbara!
Igår var man med Lollo och Oskar, vi åt pizza och snackade om allt och lite till.
Så ljuvligt mysigt var de!

Dom ville att jag skulle sova med dom men jag kände inte för de :)
Snacka om att man vänt på dygnet nu igen. Det ända man behöver är en underbar person man kan snacka med på kvällarna så är allt perfekt. På väg hem fick man va med om en läskig sak..



Det kommer en bil på andra sidan gatan och åker emot mig. Den svänger om så den kör på den sidan närmast mig. Jag går precis bredvid en parkering och där kör bilen in. Jag trodde mina dagar var räknade. Jag blev lite rädd faktiskt. Så med ett bultande hjärta gick jag fortare och fortare.

Hörde fotsteg bakom mig men igen var där. Sen så är det en vitbil med två gubbar som åker runt i de området jag bor. Mina kompisar hade dagen innan nästan blivit indragna i bilen. Så när jag då går den sista biten hem så ser jag den här bilen med de två gubbarna i.

Usch...
Älskar att gå ute på kvällarna men ibland blir de lite läskigt.
Nu ska jag göra lite varm choklad och så ska jag skriva på So uppsatsen.

Love ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0