Finns inget värre än söndagar

Sitter helt forever alone i min säng och ska bege mig in i duschen snart.
Tror att min dag kommer spenderas på Melrose place och kläd provning. Hatar känslan varje morgon då man inte har någon aning om vad man ska ha på sig. Önskar helst att man kunde känna sig vacker varje dag.

Söndagar är den värsta dagen på vecka. Det är då man vet att allt är på väg att börja om igen. Inget bra på tv och mina brukar oftast spenderas ensam eftersom jag är på ett väldigt uselt humör på söndagar. Söndagar är motsatsen till min favorit dag i veckan. Fredagar.



På fredagen är allt mysigt. Man vet att man har en hel helg framför sig och fredag kväll är något magiskt mysig. Kan inte riktigt förklara känslan men den gör liksom hela jobbiga skolveckan värt de hela. Fredagar är mysigast och helt enkelt underbara.

Fuck...
Måste ju läsa ut min bok på 600 sidor också...
Aja, blir en riktig bokläsar vecka nu asså.

Love ya!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kika gärna in hos mig och ge mig lite hårtips?

skulle uppskattas till tusen ♥

2012-01-23 @ 12:59:02
URL: http://iingetnaamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0