Dags att lägga ner

Tycker det är dags att lägga ner mina soffpotatis vardag. Förra året sa jag ju att jag skulle satsa mer på skolan detta året men istället så ligger jag nu i min säg och kollar på desperate housewives, tesk tesk...
Äsch nu får jag fan ta mig i kragen och plugga på engelskan till imorgon!

Idag valde vi till gymnasiet. Som första hands val valde jag Teater ofc. Som Andra handsval fick de bli Estetik och media. Valde tre saker till men har nästan glömt bort dom nu. Det ända som stör mig är att jag valde spanska...
Spanska har helt och hållet förlorat sin charm och jag rent utsagt avskyr de. Får la se om jag väljer bort det senare.



True shit..

Brb, plugga engelska!

Love ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0