Everybody out!!!

Känner att jag har behovet av att slänga in ett halvt seriöst inlägg.
Att vara social på bloggen är något jag börjar få svårt för och dom däringa "smarta" inläggen börjar de bli tomt på. Grejen är att mitt huvud är så utarbetat att jag knappt vet vart jag är någonstans. Har go lust och ta paus ifrån bloggen men vad skulle de medföra?

Har istället tänkt ut en 1 års plan för bloggen och om jag känner att jag inte klarar av att uppdatera den längre så läggs den förmodligen ner i början av 2013 (om vi inte reda dött den 21 December 2012). Jag skulle verkligen uppskatta om någon av er kunde komma på lite idéer om vad jag kunde skriva om och så.

Har funderat på att ha frågestund på bloggen men känner mig orolig över att inte få så många frågor då jag känner själv att jag har svarat på de flesta frågor ändå via mina inlägg. Ni som följt min blogg ett tag vet ju rätt mycket om mig.

Jag ska försöka bättre mig på flera olika sätt men det är så mycket andra saker jag har behov av att göra nu. Men vill verkligen inte lägga ner. Älskar denna bloggen. Har byggt upp den från inget och gjort den bättre än vad jag själv kunnat drömma om. Titta detta blev ju ett riktigt seriöst inlägg ändå.

Så, snälla. Har ni några idéer på vad jag kan skriva om jag och om vad ni vill se mer utav på bloggen så säg jätte gärna till. Kommentera eller skicka ett mail till [email protected]

Ni betyder så sjukt mycket ska ni veta!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej.. förstår att du kanske inte har tiden/orken till bloggen, kanske ska ta en Kort(!) bloggpause. För lägger du ner bloggen, så kommer många nog må dåligt (jag är en av dom som skulle det..). När jag mår dåligt är det din blogg jag besöker, det spelar ingen roll om du gjort ett nytt inlägg, för då läser jag äldre inlägg och blir peppad av dom. Du har gjort intryck på många ungdomar som har/haft det jobbigt med olika saker.



Jag har ingen/inga direkt ideér on vad du kan skriva mer om osv.. Men jag vet att många ungdommar där ute läser din blogg, kollar in minst två gånger per dag för dom blir peppade av dina ord.. ♥

2012-02-12 @ 01:13:15
Postat av: D /

Hej fina du!:) Skulle du vilja göra denna mig en liten tjänst ?♥ Gilla min sida på facebook, tack på förhand!http://www.facebook.com/pages/Daggeebloggse/339149589440393

2012-02-12 @ 13:43:12
URL: http://daggee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0