Boy vilken vecka!

Har inte varit så social på bloggen, ber så mycket om ursäkt men har inte haft lust att skriva något helt enkelt.
Veckan har varit båda händelselös och händelsefull samtidigt.



Äh, Mamma har fyllt år så Mormor och morfar var här igår.
Köper inga födelsedags presenter till mina föräldrar utan ger dom hellre julklappar.
Men mamma fick en dag på stan med mig i fredags.

Köpte då ett par Jeans till mig. Vilket är lite knäppt för att jag hatar jeans men känner att jag var tvungen att ge dom en chans.

(dålig bild på Jeansen)

Anledningen till att jag behövde nya byxor var för att mina blåa chinos gick i pension i tisdags.
Men just nu sitter jag och surar på alla människor som säger att man kan ha vad som helst till Jeans.
Det stämmer inte!

Men det var lite kort om min vecka, ska försöka va lite mer social fram över!
Video inlägg snart?

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: idarå

VIDEOINLÄGG NUUUUUU

2011-09-09 @ 16:48:06
URL: http://whenyouareyoung.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0