Onsdag!

I onsdags var jag och sola lite med Amanda och sen blev det till att dra till Vinberg med Lollo.
Vi åt på Donken. R.I.P Louise Dahlberg dog på väg till donken.
På donken hämtade jag toa papper som jag senare satte fast i byxorna.

Där efter gick vi vidare mot Vinberg där vi skulle träffa en extremt social Adam.
Men det hela var på något sätt värt det.
Fick spendera dagen med de bästa och plus att jag hitta en majskolv. Tänka sig vad som finns i våran underbara värld.

Sen så åkte vi buss hem.


(Gammal gubbe vilar sig på en sten)

När vi var framme med bussen så var det dags att gå ut.
Självklart hade man ju glömt toapappret och man fick sig ett par blickar emot sig.


Det blev en underbart fin dag!
Bilder från : http://louisehjertaadam.devote.se/


Puss puss på er och hoppas att ni hade en lika trevlig Onsdag!


Kommentarer
Postat av: Josefin Nordberg

Joel sv; haha erkänn ! xd <3

2011-10-02 @ 00:08:54
URL: http://joosefinnoordberg.blogg.se/
Postat av: läsare

hej, kan du int börja videoblogga :D

2011-11-01 @ 20:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0