Fråga.se

Fråga:
Vilken linje ska du gå på gymnasiet?

Svar: Estet Teater, tror jag. Först så ville jag gå humanistiska men sen så kände jag att Estet passade mig bättre.

Fråga:
Jag är så himla avundsjuk på ditt självförtroende! :)
Hur får du så bra självförtroende?
Puss och kram! :)

Svar: Jag vet faktiskt inte, kan tänka mig att skiva ett lite längre inlägg om det. Grejen är att det tar tid att bygga upp ett självförtroende. Är det okej om jag lovar att skriva ett längre inlägg om din fråga? :)

Tack så mycket, puss och kram! :)

Fråga:
Harru wordfeud?

Svar: Nej det har jag inte

Fråga:
Visst måste vi träffas någon gång ? ;)
Är du kär/gillar någon nu ? :D

Kram Josseee ! :D <3

Svar: Haha såklart vi måste träffas snart! :)
Har lite on/off förälskelser :)
Kram på dej! <3



Fråga:
Varför går/gick du hos kuratorn (läste din krönika)?
Kramizar :)

Svar: Går där fortfarande. Från början var det bara för att prata om min morbror som tog sitt liv. Sen så började jag prata mycket om mitt självförtroende och sånt. Nu så går jag där för lite andra saker :)
Kram!

Fråga:
Vad gillar du för artister/låtar?
Tror du på kärlek över nätet?
Kramar Emelie <3

Svar: Jag gillar mysig musik. Säger inte så mycket. Jag tycker om Adele, lafy gaga, Kety perry mm :)
Har prövat det några gånger och så men tror inte på det speciellt mycket. Man kan ju alltid lära känna varandra och så om det blir något mer är det ju bara bra. Kram på dej! <3

Fråga:
vad tycker du om mig?
och vad tycker du om ost?

Svar: Jag älskar dig mer än pannkakor!
Det finns inget bättre än ost!

Fråga:
visste är ida gustavsson's vän anne så mycket mer awesome än henne? :')

Svar: Ingen kommentar :)

Fråga:
Hur många har du vart tsm - hur många tjejer/killar ? :)

Svar: Ost :)

Fråga:
Va är det bästa du vet?;)

Svar: Mina vänner :)

Fråga:
Du gillar Adele va??? :)

Svar: Ja det gör jag :)

Fråga:
Hur tycker du en awesome tjej ska vara?

Svar: Sig själv, Omtänksam, rolig, inte svår att prata med, pålitlig och sånt :)

Fråga:
hej, kan du inte börja videoblogga :D

Svar: Jo ska göra fler videos :)

Fråga:
Är du bög eller bisexuell :) ? isf vilken kille skulle du kunna tänka dig bli tsm med :) ? har vekligen inte något emot bögar eller bi , tvärtom faktiskt , tycker bara det är kul och spännande :)

Svar: Är bisexuell :)
Är extremt tänd på fotbollsspelare, nej men samma som frågan ovan :)



Kommentarer
Postat av: mvg barn

alla e typ bi:O:)

2011-11-16 @ 20:36:28
Postat av: idarå

Osaman Mohammed Fadi Gustavsson, jag älskar dig med Jolle!

Du är bättre än ost.

2011-11-16 @ 21:45:44
Postat av: Mirjam

Snygg blogg! Hur länge har du bloggat här? :)

2011-11-16 @ 22:04:16
URL: http://mirjamderko.blogg.se/
Postat av: robin

härlig blogg ;) checka gärna in min :)

2011-11-18 @ 08:01:52
URL: http://robin.skoneskog.se
Postat av: Jessica Axelsson

Adde [email protected]

Sådan vi snacka och lära känna varandra, kramar :) <3

2011-11-18 @ 17:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0