Är ju lite efter så vafan!

I måndags fyllde jag ju år, lycklig dag så vitt jag vet!
Firades på Söndagen av Mormor och Morfar. Var även på Gekås och köpte presenter till mig och till andra.
Fick i alla fall två snygga tröjor som jag kanske visar upp senare. Säsong 6 av Desperate Housewives, Deo och Strumpor.

På Måndagen var jag med Amanda och Lollo kom också förbi en liten stund.
Av Amanda fick jag Grease Filmerna, så underbart ska det bli att titta på dom. Och så fick jag underbart god choklad som chockerande nog inte är uppätna!

Av Lollo fick jag den mest fantastiska sten tavla jag någonsin sett!
Kan inte tacka er nog känn det som!

Puss puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0