Jävlar!

Har nu kommit hem från Adams överraskningsfest eller vad man ska kalla den xd
Orkar inte skriva så mycket mer idag.
Grattis bror!

Detta fick bli min lilla present :

Får la säga grattis innan jag somnar -.-''

Ett tå te på dem pms ska det rullas

massa choklad bollar

med strumpor äter man icke

då kan det växa en fot i vänster armbåge

det vill man ju inte ha en fot

fast har man bara en fot kanske man vill ha en till

Kopiera detta om du ej har något liv.

Det kan man ju ju göra om man vill men det behöver man inte. Jag kan äta gurka ändå. Gillar du korv? Du ska du smaka min hotdog, oj… Jag tror inte att någon misstolka det. He-He-He- uscha va keligt med regn men då ska du va glad att du har ett hus och bo i.

Det finns såna som såver på gata och äter ost direkt ur förpackningen. Stackarna. Vi som är lite hemliga av oss äter ju lökringar. Ska förästen skapa en grupp som ska Heta "Alla vi som äter hemliga lökringar" Jag är inte lite udda ska du veta. Men jag kan mina kex. Jag säger lakris på ett sätt som är kul och jag säger dessert precis som det stavas. Varför skriver jag till dig nu då?:::: Just det ja skulle säga grattis, Orkar inte det. Puss hej <3 :*

Här är min bror ♥

Skoja med dig din älskade gubbe med jordgubbs hatt. Älskar min bror och vill aldrig bli av med honom oavsett hur konstig han e. men nu ska jag säga något roligt. För dig. Och det är Grattis! GRATTTTTTTTTIIIIIISSSSSSS BRIO på din 89 födelsedag. Vill även gratulera min bror som blir 15. Okj nu var dt gjort. GRATTTTISSS BRIO!!1!!!!!!

Om du fattar så betyder brio också bror fast på mitt språk som ingen förstår bara jag.

Påss på dig, Älskar dig bror och grattttttisssss på din dag <3

 

Och så fick han tårta av mig. Glöm nu inte att ställa frågor! Massa frågor om vad som helst!


Kommentarer
Postat av: Alexander

Najs blogg :)

2011-05-30 @ 20:59:06
URL: http://mellgrens.blogg.se/
Postat av: Samuel

Grattis till han!:)

2011-05-30 @ 21:15:54
URL: http://pripze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0