Min Mobil<3

Det här är min fina mobil. Har haft den i snart 3 år och den har varit en av mina trognaste vänner. Den har aldrig gått sönder eller varit tvungen att åka in på lagning. Den var det bästa köpet jag gjort. Alla andra vill ha en Iphone men jag vill bara ha min mobil. Den kanske inte har alla onödiga appar men den funkar och den känner mig. Jag vill bara visa att jag vågar stå för min mobil. Den är kanske inte den snyggaste eller den modernaste men den är ändå min mobil. Och jag älskar den<3

Kommentarer
Postat av: Maja

(Y) <3

2011-03-26 @ 13:55:54
URL: http://callmemajsan.blogg.se/
Postat av: Julia

Oh jag som alltid klagar över din mobil ;) <3

2011-03-26 @ 16:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0