Vad fick dig att börja blogga från första början? :)

Anonym om Frågorna :):
vad fick dig att börja blogga från första början? :)

Svar: från början tyckte jag det bara va häftigt med en blogg. Två av mina kompisar hade precis gjort sina bloggar och då ville jag med ha en blogg. Gick i 5-6:an då.

Men sen så tröttnade jag på bloggen. Har ett annat liv utan för datorn.
Så bloggen fick stå ouppdaterad ett ta innan jag kände "Nu fan ska jag blogga"

Sen förra året ungefär så kände jag att jag ville ha mer av bloggen.
Jag ville prata om sånt som är vikigt. Som Jämnstäldhet och att våga vara sig själv.
Det är nog det som driver mig till att blogga. Att jag vill nå ut till människor.

Hoppas att du fick ett bra svar på din fråga :)

Kramis


Om ni vill fråga mig mer och snabbt så kan ni skicka in frågorna till den här saken på vänster sida under Facebook saken.


Kommentarer
Postat av: ?????

fan vad ful du är

2011-06-11 @ 14:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0