Den Bästsämsta dagen

Hur lyckade är Jag och Lollo?
Idag var Jag med Lollo, Adam och Erik, Älskar dagen , med er!

sen skulle vi gå till Felicia, Fattar ej varför ^^
När jag och Lollo precis kommit utan för vinberg så händer det, Vi går på trottoaren och ser en gigantisk vattenpöl. Det är dimmigt ute. Men vi går vid sidan om vattenpölen , Smarta som vi är. Det går bra men sen så sjunker Lollo ner i snön och i en underjordisk vattenpöl.

Vi tog andra sidan och tänkte gå över till vägen. Vi hoppar över och landar med ena foten i vattnet och blir totalt genomblöta. Fick gå hem sen -.-''

Detta var lite om min dag -.^

Kommentarer
Postat av: Louise Dahlberg

jag fick BAJS PÅ BENET ! :ooo

2011-01-17 @ 12:47:07
URL: http://louisedahlberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0