Dag 17 – En person jag vill byta liv med för en dag – och varför.

Hehe, Detta är något jag och mina kompisar har pratat mke om.
Dom vill vara killar för en dag och dom vill att vi ska vara tjejer för en dag (y)

Nej, tyvärr tjejer, Jag trivs bra med att vara kille.
Skulle kunna vara kul att va tjej med men nej, tyvärr.

Nej men om jag fick bytta liv med någon annan så skulle jag nog byta med den jag kommer minst överräns med,
Jo för att jag e en sån person som gärna vill först andra. Den jag hatar (jag kan inte hata någon) kanske inte har det så enkelt. Jag skulle kanske till och med kunna hjälpa denna personen och kanske bli vän med honom/henne.

Eller, Kanske inte, Skulle nog byta med någon som har sovmorgon,
Åtmisntonde om det var en skoldag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0