En riktig sängliggar dag!

Har rest mig ur sängen kanske två gånger idag.
Det har faktiskt varit en sådan dag idag.
Tråkigt både inne och ute liksom.



Snön som vi fick igår är borta och jag tror inte att den kommer tillbaka på ett tag.
Ingen vit jul i år kanske ändå är en bra sak.
Äsch bryr mig inte så mycket om den.



Just nu ligger man och lyssnar på härlig julmusik och hoppas ända in i själen att man ska känna lite stämning.
Har inte känt de än. Hoppas att den kommer lagom till Julafton.
Men har precis kommit på varför jag hatar julmusik...

Aja det är en annan historia.
Nu ska jag fortsätta med att ligga i min säng!

Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du har en helt underbar blogg, och jag är stolt för att du står för den du är ;D o vågade ta ett steg fram ;D

kram

2011-12-22 @ 22:03:30
URL: http://riktigtknasigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0