De bästa som hänt 2011

2011 har varit det helt annorlunda. Allt har förändrats och allt har blivit till de bättre. Jag har aldrig känt mig mer levande, jag har aldrig känt mig starkare och jag känner mig trygg i andra och i mig själv. Många underbara saker har hänt i år men bara en enda sak som hänt är de bästa.

Ida Gustavsson
Först trodde jag att du var en galen stalker men med tiden visade du hur fel jag hade. Du har oftast rätt och jag behöver dig. Du finns alltid där när jag är deppig eller om jag är redigt pratsjuk. Du vet att jag finns alltid där för dig oavsett vad det gäller.



Detta året har jag haft de skit jobbigt med olika saker. Ibland var de ända positiva med dagen att få snacka med dig. Har blivit arg, har gråtit och skrattat med dig. Tror du känner mig bättre än vad mina föräldrar gör. Men konstigt nog så har vi aldrig träffats i verkligheten och det har jag stört mig på som fan.



Det hade varit så underbart att få gå en promenad med dig. Snacka om allt och inget. Bara vara sig själv. Älskar våra konversationer på Facebook. Det finns inget vi inte kan prata om och det är så skönt att få vara din vän. Du är helt klart de bästa som hänt mig i år. Hoppas vi äntligen kommer träffas nästa år.



De första vi sa till varandra!

Jag älskar dig bästa vän! ♥

Kommentarer
Postat av: Idis

Kolla här nu.

Http://whenyouareyoung.devote.se

2011-12-31 @ 22:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0