12 December

Ska jag eller inte?
Det är bland de vanligaste frågorna jag ställer mig själv.
Ska jag våga ta risken eller ska jag backa undan som jag brukar göra.
Ena dagen kan allt kännas toppen och andra dagen kan hela ens liv vara på botten.

Jag hatar att ta risker. Om allt går fel, hur gör jag då?
Det finns ju liksom inte någon reverse knapp i fall något skulle gå snett.
Det går inte att ta tillbaka det man gjort, utan man får stå för känslan man hade i just det ögonblicket.

"Inte enkelt och det är så jag vill att det ska va, inga konstigheter liksom."

Men vad händer om det bara var en engångs känsla. Det går inte att bara ta allt tillbaka..
Det finns många man kan såra genom sånt. Därför vill jag vara säker på allt och ger gärna inte mig in på okända banor.
Men om man inte vågar ta risker, kan man då bli lycklig?

Kommentarer
Postat av: .....

Det är alltid värt att ta risker, för annars händer det aldrig något.

Det kan inte bli mer än fel, och om människor runt en inte accepterar det så låter man dom gå. Gå din egen väg :)



"If you always do what you have always did, you will always get what you always got"

2011-12-12 @ 18:07:19
Postat av: hemliiiiigt :D

hej ! du är en sån otrolig människa, du värkar vara en superbra person som alla skulle kunna lita på, du är en sån person man önskar att man hade som vän ! :)

2011-12-12 @ 18:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0