Välkommen till verkilgheten

Hej på er. Innan i veckan har jag inte vetat/fattat att jag har funits. Det är inte så att jag känt mig utanför men jag har bara känt mig borta. Jag vet inte kanske är det choken att ha egen data eller något annat. Men hur som helst så känner jag att jag nu äntligen börjar fatta vilken värld jag lever i. Eller så sover jag bara.

Drömde det sjukaste i dag.
Orkar inte gå in på det så där utnaj ag nöjer mig med att bara säga att jag drömde något sjukt.
Idag har jag, eller jag. Pappa och Mamma fått igång internet till min data så nu känner jag att mitt rum är perfekt.
Tack för det får jag väl skriva.

Ha det nu så bra<3

Kommentarer
Postat av: piichas blogg

Hej! jag kallas för Piicha och jag har just nu en Tävling på min blogg!

Det är min allra första Tävling på bloggen. Priset är att bli utnämnd till VECKANS BLOGG!



SISTA DAGEN FÖR ANMÄLNING ÄR IDAG!



Jag skulle se fram emot att se dig som en av dom tävlande. jag gillar din blogg!

You go girl!!

Kram/ Piicha

2010-09-24 @ 12:11:02
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0