Studiedag

Hej på er alla.
Idag har jag haft studiedag. Och för att fira det åkte jag. Moa och Mamma till Gekås. Jag är väl inget stort fan av gekås men om man ska handla något så finns det alltid mer. Idag köpte jag iallafall en vinterjacka. Vet inte om den är någon höjdare  men man slipper åtminstonde leta efter jacka mer.

Jag och mamma var även på JC. Jag skulle köpa ett par chinos. Dom andra hade blivit för små. Men nu finns det bara en sak jag letar efter och det är blåa chinos. Men det kommer la någon stans. Någon gång.
Vi gick även in till Kapphal och letade. Jag hittade faktiskt något. En stickad tröja. Randig men i många färger. Precis så som jag gillar det. men vi köpte inte den. tyvärr fanns den inte i min storlek och så kostade den lite för mycket enligt mamma.Men jag har haft det kul ändå.

Kram på er<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Är du bisexuell eller homosexuell?



// Nyfiken bisexuell Kille 14 år...

2011-02-17 @ 21:58:05
Postat av: Joel

Hade varit kul och veta vem du är :)



Ledsen att göra dig besviken men jag e Hetro ;)

2011-02-18 @ 18:56:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0