Puhh!

Om jag ska vara ärlig så orkar jag inte en dag till i skolan men nu är det ju helg så nu får jag villa ut.
Jag har varit duktig denna vecka om jag får skryta lite. På gympan i onsdags gjorde jag tre mål på innebandyn.(stavning) Ja men inget glatt kommer ju utan en liten tråkig sak. Jag fick en kllubba mot ansiktet så nu har jag ett stort blåmärke på ena sidan av läppen. Jag är jätte nöjd. Sen har jag slagit i huvudet också så jag har en liten bula i pannan. Men jag ska inte tjata. Jag är jätte nöjd med veckan för att jag har haft kul.

Men nu förstår ni att jag bara längtar till en sak. Måndag!!!
Ja jag vet hur det låter men vi får våra egna datorer då. Allt försvinner på måndag. Gympan och alla andra tråkiga ämnen + vi slutar en timme tidigare.

Kram på er alla<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0