HejHej 10/9

Nu har jag varit jätte seg på att skriva men nu kommer iallafall några nya inlägg :D

I tisdags var det skolfoto-.- Jag blev ju som vanligt jätte snygg på klassbilden om man jämför med alla andra såklart ;) Jag hade på mig Lollo<3Amanda bandet och det säger ju mycket. Bandet är rosa om någon undrar^^

Efter att ha sett ut som en fjortis blev det porträtt blider. "le till familjen där hemma!" sa han. Jag gillar skolfoton i vanliga fall även om jag vet att jag aldrig blir bra men endån. men jag upptäkte att jag har bullkinder>.< dom är jätte gulliga men kanske inte om man vill se snygg ut. Men nu ska jag sluta klaga. Det blir jätte bra.. tror jag X)

 Ha det bra alla<3

Kommentarer
Postat av: Desperate Housewives-bloggen

Du är jättesöt! :)

2010-09-12 @ 13:01:31
URL: http://fairview.blogg.se/
Postat av: Joel

Tack :)

2010-09-12 @ 13:34:02
URL: http://joellove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0