Snyft...

Hej på er alla sötingar.

Det blev inget idag. Eller så kanske jagi inte kan skriva utan så här var det att jag och pappa åkte ditt och jag hittade la saker men inte kläder. Det fanns väldigt lite kläder för killar. Lite fanns det ju men inte något i min stil. Tänkte att man kunde hitta någon snygg stickad tröja eller så men det fanns inte direkt något som jag blev kär i. Men däremot hittade jag massor av intresanta saker. Hittade en vas tillexemlpel och en massa annnat skoj.

Denna dagen avslutades med lite popcorn och så kollade man på Robinson. Om ni frågar mig har det programet tappat det. Det känns inte lika trovärdigt eller vad man nu ska säga. Äsch det är ändå underhållande men känner ju att man borde krydda till det med något.

Sov gott alla nakenfisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0