Sämre än sämst!

Hej på er alla.
Förlåt för dålig uppdatering och mitt senaste inlägg. Blev bara så sur. Var bara tvungen att skriva av mig och det är ju därför jag har blogg.

Idag har man haft 2 prov. Engelska och matte. Engelskan var rätt så lätt men matten var bara för mycket för min lilla hjärna. Dampar av att bara tänka på det.

Idag var det till att slappa. Jag vet att jag har So till i morgon men orkar bara inte. Fan va hemsk jag är som pratar om skolan igen. Ska försöka låta bli.



Nästa onsdag har man biptestet!!! Det kommer inte gå bra kan ju jag säga, Världens sämsta kondition. Men jag hoppas på att bli godkänd. Har råkat krångla till det för min gymapalärare för att jag fått en tid hos kuratorn när vi ska ha det. Men jag orkar inte så får väll säga att jag inte kan gå till kuratorn den timman utan gå efter. Äntligen när man har ett skäl till att slippa gymapan-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0