Konstigt....

Hej på er alla godis ätare!

Dagen har varit så här: Konstig början men skojigt avslut.

Skulle va med en några kompisar men det blev något fel så den kompisen jag skulle va hos hemma visste inte att det skulle va något. Så jag cyklade ditt och kommer hem till henne och ingen är hemma, Då är dom borta i stan. Men som tur va fanns hennas fina lilla syster hemma. Fick sedan följa med Henne och henns mamma på stan. Världens snällaste människor är dom. Vi gick runt på JC och så hittade lite som jag funderar på att köpa. Efter fikade vi på falkmanska som är nu bland mina favorit kafféer(stavning)

Efter den omtumlade dagen blev det att slappa framför datorn. Sitter nu och myser med lite godis och Läsk. Lite får man la unna sig?

Kram kram på er alla läske blask drickare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0