Julafton

Ja nu är det så att det är julafton i morgon.
Det är jätte många i hela världen som kommer att öppna sina presenter och bli…
Totalt besvikna.
Jo det är ju säkert många som kommer att bli jätte glada men det finns alltid någon som blir besviken.

Till exempel hatar jag när jag får kläder av andra. Jag älskar att dom tänker på mig och jag uppskatar det mycket.
Men det är svårt att köpa kläder till andra. Antingen är det inte rätt storlek eller så är det inte den personens stil.

Men man ska aldrig glömma vad Julen handlar om.
Inte om Jesus. Eller gud. (Då kan man ju lika med skjuta sig om man ska fira dom)
Men julen handlar om att vara tillsammans med familjen och bara njuta av varandra.

Annat julmotto jag följer är : Det är bättre att ge än att få.

God Jul på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0