Jag

Hejhej på er alla

Jag hatar sverige och tycker inte att något annat land förtjänar en chans!
Hahaha nej jag kan inte hata. Och jag ger alla för många chanser.

Men sverige är inte det bästa landet och jag skulle gärna flytta men vet att man aldrig kommer i från fördomar och rykten.

Jag är stolt över mig själv och det kommer jag alltid vara. Har lärt mig att jag har mycket att vara stolt över.
Jag bryr mig inte vad ni säger och jag kommer nog aldrig göra det.
Ni skapar bara en starkare mig. Jag har lärt mig att jag skäms inte. Jag skulle kunna gå naken på stan utan att bry mig.
Leksaksaffärer är ju det roligaste som finns.

Har ni problem med mig?
Hahaha tror jag säkert. Men det är fortfarande bara era problem ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Riktigt bra "motto" du har till din blogg och dig.

2010-12-29 @ 16:15:11
URL: http://hhildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0