Idol? Nej tack!

Många som kollar på Idol?
Okej måste bara fråga hur ni orkar?
Jo visst jag tycker la det är lite kul att veta vilka låtar som är med och hur "idolerna" tolkar dom.
Men youtube finns ju alltid och då så slipper man allt annat onödigt som utröstning eller vad det nu finns för annat skit.

Om jag ska vara ärlig så har idol blivit sämre och totalt överdrivet!
Läste i aftonbladet för några dagar sedan att Minnah fått hotbrev från Olle-fans.
Skärp er! Säger jag bara.

Olle hade inte vad som krävdes det var därför han åkte ut?
Ni som har kollat på Idol länge borde la fatta?
Vad har Minnah gjort än att få fler röster?

Tycker att Idol är överdrivet säger jag bara-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0